woensdag 17 augustus 2016

Life With Laura Week 32


Hier ben ik weer met mijn wekelijkse fotodagboekjes! Ik ben er een tijdje uit geweest, maar ze zijn terug van weggeweest want ik ben van plan hier opnieuw een wekelijks artikeltje van te maken. Deze week moest ik veel werken maar deed ik toch nog enkele leuke dingetjes zoals naar zee gaan en veel ijsjes eten!


Maandag werkte ik een half dagje tot 13u. Ik kreeg een mooie sleutelhanger van een vriendin omdat ik op haar hondjes had gepast terwijl ze weg op vakantie was. Vind hem helemaal super en hij hangt nu al trouw aan mijn sleutelbos.


Mijn ouders waren een week naar zee dus waren mijn vriend en ik lekker eens onder ons tweetjes. Ik kon hem overhalen eens een romantische film samen te kijken en koos The Notebook. (Stiekem vond hij hem nog leuk ook!)


Dinsdag was ik een dagje thuis. In de ochtend waste ik de auto en daarna ging ik met mijn vriend kleine boodschapjes doen. Dit is echt mijn favoriete outfit van het moment als het goed weer is!


Ik werkte ook een beetje op mijn laptop voor mijn blog terwijl mijn hondje lekker lag te genieten ernaast. Wat een verwend beestje!


In de avond besloten ik en mijn vriend eens lekker te genieten van een aperitiefje. Hij nam een martini en ik een lekkere alcoholvrije cocktail!


Woensdag was het gewoon een werkdagje. Als vieruurtje probeer ik altijd een bakje fruit mee te nemen, heerlijk!


Ik kocht in de Wibra ook hele leuke sportkleding! Had ik in hun foldertje zien staan en had ik ook echt eens nodig. Nu is het dus ook tijd om terug weer eens goed te gaan lopen en mijn conditie terug wat op te bouwen.


Tijdens mijn pauze bracht ik snel een bezoekje aan het kruidvat. Ik wist dat de nieuwe collectie van Catrice en Essence in de rekjes moest liggen en ik was natuurlijk heel nieuwsgierig. Maar helaas pindakaas, ze hadden het nog niet aangevuld dus trof ik deze wel erg lege rekken aan. Ik scoorde alsnog 2 lipsticks en een nagellak in solden.


Vrijdag opnieuw een werkdagje als jobstudent!


In de avond aten we een lekker ijsje met zelfgemaakte chocolade-lolly's die ik een paar dagen ervoor had gemaakt. Heel lekker maar de volgende keer zou ik graag met melk én witte chocolade werken om er meer kleur en verschillende smaken in te brengen!


Zaterdag, op weg naar het werk. Ik merkte pas onderweg dat ik twee verschillende sokken aanhad, oeps! Gelukkig waren ze wel beiden wit hihi!


Ik werkte zaterdag maar tot 2u waarop mijn vriend me kwam ophalen en we samen een weekendje naar zee vertrokken, naar mijn ouders toe.


In de avond gingen ik en mijn vriend nog een lekkere cocktail drinken bij een geweldige cocktailbar! Kijk hoe leuk versierd die glaasjes zijn, met lekker fruit en een zelfgemaakte bloemetje.


Op zondag gingen we lekker shoppen en ontdekte ik eindelijk het nieuwe assortiment van Catrice en Essence! Ik sloeg meteen enkele leuke dingetjes in. Hier komen zeker enkele artikeltjes over online! We aten ook nog een super lekker ijsje! Ik koos voor de smaken banaan en meloen en mijn vriend voor mojito en hazelnoot, njam!


In de avond zondigden we nog maar lekker een keertje want mijn ouders trakteerden ons op een dinertje op restaurant! Als voorgerecht kaasballetjes met een heerlijk slaatje.


Zonsondergang aan het strand <3

Hoe was jullie week?



10 opmerkingen:

  1. Leuk, die chocolade lolly's die je gemaakt hebt!
    En leuke foto's! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig hondje heb je! En ik ben ontzettend benieuwd naar dat mojito ijs, grote mojito fan hiero :')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Mijn vriend houd ook onwijs veel van mojito, alles met de smaak ervan is voor hem dik oké, haha! ;)

      Verwijderen
  3. Die cocktails zien er lekker uit! Lief ook dat je ouders jullie uit eten namen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sportkleding heb je gescoord bij de Wibra! Die coctails zien er trouwens echt onwijs leuk en lekker uit joh, oehoe. :D Leuke week heb je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Die chocoladelollies zien er trouwens superlekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker veel ijsjes, mjam! En hmmm, een cocktail kan er altijd in. (zelfs nu, oops)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat catrice schap is leeg! Lekkere ijsjes & cocktail. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die pantoffels zijn echt geweldig, haha! Zo huiselijk! En wat een leuk overzicht zo. Dat de komende week maar net zo leuk mag worden :)

    BeantwoordenVerwijderen