zondag 9 november 2014

Mobile Diary: November #1


Weken vliegen soms echt voorbij! Hier is alweer de Mobile Diary van mijn afgelopen week.


Op maandag kwam mijn jongste broer terug van een weekend Venetiƫ en onze poes Dolly nestelde haar dan ook meteen in zijn valies. Op de foto geeft ze een blik van "durf me hier maar niet uit te halen" haha. Ze doet me wat denken aan Grumphy cat hier.


Dinsdag had ik maar een halve dag les en voor ik begon aan mijn huiswerk besloot ik snel iets te eten voor televisie. Hier zag mijn andere kat Tembo zijn kans en genoot van een grote knuffelbeurt. 


In de avond smeerde ik het kleimasker "Advocado en Oatmeal" van Montagne Jeunesse op mijn gezicht. Een gezichtsmasker is voor mij echt even een ontspan momentje.


Op woensdag ging ik mijn kledij halen dat ik op Kerstavond ga dragen. Vrienden van ons geven dan namenlijk een Discofeestje en natuurlijk gaan we daarnaartoe. In de avond ging ik ook nog met een vriendin pizza eten.


Vrijdag ging ik oefenen voor het halen van mijn rijbewijs. Hello selfie.


Op zondagochtend keek ik schaamteloos naar Cars tijdens het ontbijt. 


En in de avond ging ik samen iets eten met een vriendin. En dat was mijn week alweer! Vooral druk maar ook enkele gezellige momenten.

5 opmerkingen:

  1. Haha die foto van jullie ka , hilarisch idd net een grumpy! Leuke foto's weer en van de laatste foto krijg ik honger terwijl het nu al over 12en is, haha.

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat leuk dat je ook weer hier blogt! Dat jurkje vind ik zo leuk! Al die glitter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah wat is jullie kat Dolly een cutie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, Dolly moet ook maar een eigen Instagram account krijgen ;-)
    Leuk overzicht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahahahaha, ik ben grote fan van Dolly. Ik stem ook voor een eigen Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen