donderdag 14 november 2013

Shoplog: Gifts of the heart


In de maand november ben ik niet de enige dat mijn verjaardag mag vieren. November is namelijk één van mijn drukste maanden wat verjaardagen betreft van heel het jaar! En bij verjaardagen horen cadeautjes.
Vandaag laat ik jullie een paar ervan zien.



Omdat ikzelf altijd erg blij word van cadeaumandjes met daar allerlei producten in, dacht ik dit ook te doen.

Als eerste kocht ik deze twee lakjes. Ik heb een vriendin dat helemaal dol is op nail-art, waarvoor ik deze kleurtjes perfect vind. Het merk kende ik nog niet, maar blijkt erg goed te zijn wat de kwaliteit betreft! Voor maar €3,90!


Omdat ik zo enorm van maskertjes hou, kocht ik deze 2 maskertjes bij de H&M. Dit voor maar iets minder dan €2,-!  Voor mezelf kocht ik ook het maskertjes van Coconut, omdat ik echt veel van cocos hou. Ik ben er heel benieuwd naar om hem eens uit te proberen want zelf heb ik nog geen ervaring met gezichtsmaskers van de H&M.


Bij New Look kocht ik deze oorbellen (die ik stiekem ook voor mezelf kocht omdat ik ze zo geweldig vind).


Ik weet niet meer de exacte prijs maar herinner me dat ze iets minder dan €5,00 waren.



Voor mezelf kocht ik deze leuke handcréme bij de H&M. Ik kocht een hele tijd steeds maar handgel, wat ik fijner vind voor in de zomer omdat het lekker koel is. Nu dat het winter wordt en het steeds maar kouder om kouder wordt, hebben mijn hander iets aangenamers nodig vond ik. Deze kocht ik voor €1,95.


Voor een andere vriendin kochten we (want ik en een andere vriendin kochten dit samen) deze 3 onderstaande cadeau's.

Als eerste deze statementketting, die ikzelf echt ontzettend mooi vind! Je kent het wel, je koopt een cadeau voor iemand anders, maar stiekem wil je het zelf ook wel een beetje.


Omdat ze hiervan ook een ketting had, kochten we deze oorbellen. Nu kan ze combineren! Ook te koop bij New Look.


Ook deze sjaal vonden we volledig haar stijl (en vonden we natuurlijk zelf ook mooi). Ook dit cadeautje kwam van bij New Look. Heb ik al eens gezegd dat New Look mijn favoriete winkel is?



QuoteBe crazy. Be stupid. Be silly. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.

25 opmerkingen:

  1. Wat een superschattige cadeautjes allemaal!! :) Heel leuk om even te zien!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Mooie sjaal en de maskertjes van H&M zijn héérlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items! Ik denk dat de jarigen zich heel gelukkig mogen prijzen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankoopjes! &wat heb je een leuke blog! Ik volg je vanaf nu via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke cadeautje heb je gekregen en gekocht! Vooral die beide paar oorbellen vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de verpakking van die handcreme is echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke cadeautjes allemaal! De oorbellen zijn echt heel gaaf :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn echt onwijs leuke cadeautjes haha. Echt leuk om te krijgen, weet zeker dat ze er blij mee zijn.
    liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke cadeautjes heb je uitgezocht! Vind het ook altijd heel leuk om cadeautjes te geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die oorbellen met adelaar zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke cadeautjes! Ik vind de ketting en vogel oorbellen heel erg mooi!

    Liefs,
    MissRenate.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohh die maskers gebruik ik ook altijd! heel fijn zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke dingen allemaal, vooral de oorbellen vind ik tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen! De sjaal is leuk :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh die oorbellen zijn gaaf zeg! Leuk kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb dat kokosmasker ook geprobeerd en ik vond het niet zo wauw. Benieuwd wat jij ervan vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke spulletjes! Vooral de ketting vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen