woensdag 24 augustus 2016

Catrice 6u Matt Lip Artist


Er ligt weer heel wat nieuws in de schappen bij Catrice en Essence! Onlangs kon je al een artikeltje lezen over enkele nieuwe nagellaks van Essence. Vandaag review ik de 6u Matt Lip Artist van Catrice.


Catrice beloofd met deze lipstick stylo pen: een intensieve, matte kleur, een zijdezacht gevoel aan je lippen en als laatste een langhoudende kleur tot wel 6u lang!


Ik vind de verpakking van deze lipstick stylo pen heel fijn. Een simpele, maar mooie, zwarte verpakking met daarop glanzende letters en op het uiteinde de kleur van de lipstick.


Ik koos voor deze twee kleurtjes:

                  010 Bare Nude's Soul - 030 Barberry Hopping



De pigmentatie van de lipstick stylo pen is prachtig. De stylo pen brengt ook heel makkelijk aan en voelt heel zacht op je lippen.


010 Bare Nude's Soul

Dit is een mooi oud-roos kleurtje. Persoonlijk ben ik er dol op! Niet te opzichtig, maar geeft je lippen toch een mooie kleur. Zoals de naam zegt is dit een goed roos-nude kleurtje, fijn voor elke dag.


030 Barberry Hopping

Dit is een iets intensievere kleur roos, maar vind ik nog steeds heel mooi. Ook dit kleurtje zou ik dagelijks durven dragen!


Ik ben fan! Of ze wel degelijk 6uur lang blijven zitten betwijfel ik. Misschien als je geen maaltijd eet, want achteraf moet je toch even bijwerken, zoals bij bijna alle lipproducten het geval is. Zonder een maaltijd tussendoor blijven ze dus wel goed zitten en voelen ze ook goed! Ik voel ze nauwelijks zitten op mijn lippen en dit is wat ik van een fijn lipproduct verwacht. Persoonlijk vind ik niet dat ze echt een op en top matt-effect geven. Ik zie nog steeds een beetje een glans op mijn lippen, maar eigenlijk vind ik dit best mooi.

Ik kocht deze Catrice 6u Matt Lip Artist bij Kruidvat voor €4,99.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtjes! Misschien ga ik dit toch eens aanschaffen. Ik heb er al een paar keer naar gekeken, maar ik twijfelde steeds of ik het wel moest halen. Denk toch dat ik het ga doen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bare Nude's Soul vind ik echt heel mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurtjes! Ze staan je super mooi! Jammer dat ze niet echt 6b uur blijven zitten, maar voor die prijs vind ik dat ook niet zo erg;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er mooi uit. Beide kleuren staan je ook zo mooi. Ik ga eens een kijkje nemen in de winkel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kleurtjes. Alleen jammer dat ze niet écht 6u lang blijven zitten. Hoe dan ook leuk product, zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Nude Soul vind ik echt een prachtige kleur!

    Love,
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen