dinsdag 15 november 2016

Winactie! (Gesloten)


Ik organiseer een eerste winactie! Ik heb onlangs 100 bloglovin volgers bereikt én binnenkort ben ik ook nog eens jarig. Reden genoeg dus om te vieren en dat doe ik onder andere met deze winactie. Ik vind het zelf onwijs spannend om mee te doen aan winacties dus leek het me leuk om eens eentje zelf te organiseren. In de rest van het artikeltje kun je zien wat je kan winnen en hoe je kan meedoen!





Wat kan je winnen:

- Makeup Revolution: Baked oogschaduw 'Limitness'
- Biocura: Glossy lipbalm 020 Peach
- I heart Makeup: I heart obsession oogschaduw pallete 'West End Girls'
- Max & More: Face Primer
- Eau de toilette Berri Bellini: Red Berry & Cinnamon
- Makeup Revolution: Amazing Lipstick 'Chic'
- Freedom Pro Lipstick: Pro Red 107 'Make Me Crazy'
- Makeup Revolution: Amazing Lipstick 'Dare'
- Ps...Fashion Nails: Blue Ice  (Review)
- Ps...Fashion Nails: Marmer
- Hearts Of Love: Body Lotion



Hoe kan je deelnemen: 

- Volg me op Bloglovin'
- Like deze post op Bloglovin'
- Volg me op Instagram
- Laat onder dit artikel in een reactie achter dat je meedoet met deze winactie en laat daarbij een geldige e-mailadres achter. (Niet enkel in het formulier maar ook bij je reactie)


De winactie loopt tot 5 december. De winnaar kies ik met de hulp van Random Name Picker en die stuur ik dan een e-mailtje!

Ik hoop dat jullie meedoen en veel geluk gewenst! 



38 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je volgers & wat een leuke winactie! Ik waag graag een gokje. Ik volgde je al op Bloglovin' en de rest heb ik inmiddels ook gedaan. Mijn mail is: jouvence@hotmail.nl

    xx Liefs Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je volgers! Hele leuke winactie, ik doe graag mee :) Ik volgde je al op Bloglovin en nu ook op Instagram. Mijn mail adres is: info@lifestylelieke.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat gaaf! Ik doe natuurlijk heel graag mee aan deze mooie actie ter ere van al je volgers! Ik heb alles gedaan dus nu maar heel hard duimen! Mijn mail is brittvanommeren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice! Die nepnagels! Love ittt, ik doe zeker mee. Mijn email is jiafengy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze mijlpaal, super leuk! Ik doe graag mee, wat een mooi pakket! babs.casting.bdw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst gefeliciteerd met je volgers! & Wauw wat een gave winactie! wat een leuke spulletjes. Ik doe heel graag mee! chantaldumasy@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil graag meedoen, wat leuk dat je dit allemaal weggeeft! Ik heb je natuurlijk toegevoegd op Bloglovin en gelijk even rondgesnuffeld op je blog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee voor dit schitterende make-up pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf! Ik doe mee op Instagram bij @blondeblossom.nl en op BlogLovin' heet ik Malou en in de beschrijving staat Blonde Blossom. Mijn mailadres is malou@blondeblossom.nl! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag ook. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel heel mooi voor de komende feestdagen, dus ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi prijzenpakket, veel succes aan iedereen die meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst(alvast) gefeliciteerd met je verjaardag en de 100+ bloggers. Leuke actie, maak graag kans op deze geweldige set!> Erg spannend.
    Volg je op instagram onder @michelentamara en op bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik maak heel graag een kans op dit mooie pakket.Prachtige make-up voor de feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je volgers.
    Super leuk
    Leuk pakket heb je samen gesteld . Ik ben erg benieuwd maar de items dus ik doe graag mee .
    Ik volg je op bloglovin +geliked( Cheyenne jansen) en op instagram ( Cheyenne_silvana

    Groetjes,

    Cheyenne

    funky_django@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke actie, en meteen een goede manier om jouw blog te ontdekken! Veel succes met de verloting, en wie weet ben ik de gelukkige. Groeten, Rozemarijn
    hoempakurkie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe heel graag mee aan je leuke winactie en ik heb alle stappen doorlopen. nu maar duimen. liefs melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie mijlpaal, van harte gefeliciteerd! Ik klikte via een andere blog toevallig door naar die van jou en ben je gaan volgen. De winactie gun ik aan een ander, aangezien ik al erg veel van deze spulletjes zelf heb ;) Op naar de volgende mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dubbel gefeliciteerd! Wat een geweldige winactie! Ik doe graag mee voor mijn moeder. Ze verdient een leuk extraatje. Ze is een geweldige moeder en oma voor mijn dochters. Wij houden van tutten en mijn oudste van 6 doet daar graag in mee! Perfect voor een oma, dochter, moeder (klein) kind tutdag;) speek85_ts@hotmail.com is mnijn mailadres

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh mijn naam is; ( post van 17 november 10:48 Tamarinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je volgers! Lijkt me super om dat getal te zien. Ik doe graag mee en volgde je al op bloglovin en nu ook op insta. Mijn mail is sabrina at denklicht punt nl
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je volgers! Lief ook dat je een winactie organiseert, ik wens iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb voldaan aan de voorwaarden en ik doe graag mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb voldaan aan de voorwaarden en ik doe graag mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met de 100 Bloglovin' volgers! Wat lief dat je er een winactie voor houdt. Ik doe heel graag mee. (Instagram @paramara1982, BL Tamara TS) paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anneliese de Waal19 november 2016 om 15:38

    Ik doe heel graag mee, een prachtig pakket.
    Ik heb de voorwaarden doorlopen.

    Groetjes Anneliese, anneliese1970@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb alles gedaan en maak heel graag kans op dit super leuke pakketje! Mijn e-mail is jooolet@live.nl. Nu flink duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een super gaaf pakket! leuk dat je zoveel volgers hebt :D

    bij mij doet je link naar insta het niet helaas

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke winactie en gefeliciteerd alvast met allebei redenen. 5 dec. de uitslag, nu ben je zelf een soort van Sinterklaas zeg. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. doe graag mee voor dit leuke pakketje

    email: anita.kempenaers@pandora.be

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik doe zeker mee. Wat een super leuke winactie trouwens

    email: bhodi.prinzen@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je volgers! Ik volgde je ook al en op instagram! Doe graag mee voor dit leuke pakket!
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. stilletto titanium hammer
    The stilletto- titanium-staintto-hammer is a modern tool titanium wedding bands that titanium mountain bikes will make you sweat, ford fusion titanium it works in titanium bmx frame a wide range titanium color of applications.

    BeantwoordenVerwijderen