vrijdag 29 april 2016

W7 Lip Legend: Matte topcoat


Ik ben helemaal gek op matte lipsticks en blijkbaar ben ik niet de enige. De matte lipstick trend is groot genoeg zodat W7 er een trucje voor bedacht. De W7 matte topcoat zou er namelijk voor zorgen dat je gewone glimmende lipstick veranderd in een mooi matte kleurtje in enkele seconden.


De verpakking vind ik wel leuk. Het kartonnetje waar de lipstick in zit is best stoer en mooi met al het kleurgebruik. De lipstick zelf daarentegen heeft gewoon een zwarte huls met daarop de naam in witte letters.


Als je de dop van de lipstick haalt valt er je een gewoon geel-doorzichtig kleurtje op. Als je dit over je lipstick haalt zou je dus dat mooie matte kleurtje moeten krijgen na enkele seconden.


Op de foto links heb ik gewone lipstick aangebracht in de kleur 'A saviour wil come' van Revolution. Dan heb ik lichtjes even mijn lippen op een zakdoekje gedrukt, zo staat het ook aangegeven op de verpakking van W7 matte topcoat. Daarna heb ik de W7 Lip Legend Matte Topcoat aangebracht op mijn lippen. Zoals je kunt zien op de foto is er dus duidelijk een matte effect.


Hier zie je ook nog eens een full face. Met opnieuw links de foto met gewone lipstick en rechts de foto na het gebruik van W7 Matte Topcoat.


Ik ben wel onder de indruk van dit product! Wat leuk dat ik gewoon nu al mijn lipsticks matte kan maken. Een minpuntje is dat na het gebruik van de W7 Matte topcoat de doorzichtige lipstick de kleur heeft gekregen van de kleur die je op je lippen had. In mijn geval was het bovenste gedeelte dus rood gekleurd in plaats van de doorzichtige kleur. Wel is dit heel makkelijk gewoon weg te vegen zodat hij opnieuw de doorzichtige kleur heeft en klaar is om de volgende keer opnieuw te gebruiken. Ik ben fan!

Verkrijgbaar bij Make-up Musthaves voor €5,49.




6 opmerkingen: