vrijdag 15 januari 2016

Revlon Lipgloss 044 Sunbaked Baigné de soleil


Hoewel Revlon een redelijk bekend merk is bij beauty liefhebbers komt dit merk toch niet zo vaak voor in mijn stash. Misschien omdat ik het niet zo snel tegenkom in de winkel of misschien trekken andere merken nu eenmaal meer mijn aandacht. Onlangs bracht ik een bezoekje aan de winkel Big Bazar (klik hier) en zoals altijd bleef ik even bij de make-up stand staan. Daar ontdekte ik dat zij best wel veel van Revlon verkochten, en zoals we van Big Bazar gewoon zijn, aan een mooie prijs. Na even tussen de verschillende producten te hebben gekeken besloot ik deze mooie lipgloss mee te nemen.


De verpakking is best simpel. Doorzichtig zodat de kleur van de lipgloss zichtbaar is. De zwarte dop vind ik wel nog best leuk met de vierkantjes in. Het geeft wel iets extra's, anders was de verpakking best saai geweest.


Dit is de lipgloss in de kleur 044 Sunbaked Baigné de soleil. De naam doet me eerder aan een bruin getinte kleur denken, terwijl hij eerder paars-roos is. Het kwastje zorgt ervoor dat je de lipgloss makkelijk kan aanbrengen en is zo gemaakt dat je hem ook mooi kan verdelen over je lippen.


Hier heb ik een swatch gemaakt van de lipgloss. De substantie is niet plakkerig, fijn! Een minpuntje is dat je best voldoende lipgloss moet aandoen om de kleur goed te zien. Als je dit niet doet is hij wel wat doorzichtig.


Dit zijn mijn lippen met alleen de lipgloss op. Zoals ik eerder al vermeldde moet je voldoende aanbrengen anders komt de kleur niet zo goed tot zijn recht. Hij heeft op mijn lippen dus eerder een doorzichtige schijn. Zeker omdat de lipgloss wat roosachtig is en mijn lippen van zichzelf ook roos zijn.


Hier heb ik de lipgloss op met daaronder een lippotlood, namelijk de 06 Satin Mauve van Essence (klik hier). Deze combinatie vind ik wel heel erg mooi. De lippotlood geeft mijn lippen een paarsere kleur maar de lipgloss zorgt voor een roze finish met een mooie glans. I Like!


                                                                 Met lipgloss         -        Met lippotlood en lipgloss 

Als laatste complete foto's van mijn gezicht. De eerste enkel met de lipgloss op en de tweede met het lippotlood van Essence en de lipgloss van Revlon. Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de combinatie van de tweede foto. Maar de lipgloss op zichzelf zonder een ander lipproduct vind ik ook wel leuk voor een simpele nude-look.

Ik kocht deze Revlon Lipgloss bij Big Bazar rond de €2.


12 opmerkingen:

  1. Met potlood vind ik hem net iets mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het allebei mooi is. Maar ik kan mij voorstellen dat jij zonder potlood leuker vind. Voor mij gebruik ik wat minder lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de kleur is erg mooi, al komt hij net wat je zegt, beter tot zijn recht met het lippotlood eronder...Revlon is een fijn merk, maar je ziet het helaas niet zo heel vaak in winkels...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het eigenlijk op allebei de foto's wel mooi. Op de ene subtieler, de ander sprekender. Ik vind 'm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem vooral mooi met het lippotlood erbij! Ik denk dat hij ook mooi is om te combineren met een lipstick die je net wat meer glans wil geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie look, vind de lipkleur goed passen bij je oogschaduw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw echt een mooie lipkleur heb je.
    En het sta je beeldig moet ik eerlijk bekennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei op de foto's ziet het er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de verpakkingen van deze lipglosses zo mooi! Kleurtje is ook prachtig, zeker in combinatie met het potlood. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met een potlood eronder wordt de lipgloss net wat mooier! Ik vind het een heel mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Potlood eronder voegt wel echt wat toe! Mooi glosje en fijn dat hij niet plakt!

    BeantwoordenVerwijderen