vrijdag 12 december 2014

Life Update


Voordat het jaar 2014 voorbij is geef ik jullie graag nog een update. Zo zijn jullie weer helemaal bij en kan ik 2015 ook meteen goed starten. Je leest meer over mijn opleiding, mijn vorige website en de maand december.



Opleiding
Voor degene die nieuwsgierig zijn naar mijn opleiding, waar ik het vooral in dit artikel (klik hier) over heb gehad, die gaat best goed! Baal ik dat ik niet dierenverzorging ben mogen gaan studeren? Ja dat wel. Vind ik Communicatiemanagement, wat ik nu studeer, wel interessant? Ja dat wel. De opleiding gaat best vlot en ik heb ook erg fijne medestudenten. Zo won ik bij projectweek, samen met mijn groepje, de prijs voor leukste evenement. Dit gaf best wel een duwtje in de rug en laat ik even eerlijk zijn, als meisje dat uit Bso (een van de 'lagere' richtingen in het middelbaar) komt is dit gewoon erg fijn.
Ook heb ik tot nu toe nog steeds een goed overzicht over alle leerstof, wat super belangrijk is nu dat de examens voor de deur staan.


Vorige website
Voor wie het zich nog herinnert, in september heb ik even een stapje terug genomen van deze website en ben ik samen een website gestart met mijn beste vriendin. Nu zullen jullie vast wel al gemerkt hebben dat ik terug erg actief ben op De Dotties en niet meer op die andere website. De reden hiervoor is niet dat mijn beste vriendin en ik ruzie hebben, de website niet goed verliep of de samenwerking niet fijn was. Maar voor een blog dat je met twee runt moet je steeds communiceren met elkaar over alles wat daarmee te maken heeft, elkaars artikels checken voor je ze online zet, enzovoort. De reden dat ik een blog met twee was begonnen was omdat ik dacht dat dit het beste zou zijn om te combineren met school: zodat ik kon blijven bloggen, mijn opleiding volgen en nog genoeg tijd over hebben. Uiteindelijk bleek dit niet zo te zijn en met de opkomende examens hebben we besloten te stoppen met de website en in het bloggen elk onze eigen weg te gaan. Ik ben zo stilaan weer meer en meer beginnen bloggen op De Dotties en Julie heeft op dit moment nog geen blog. Wel denkt ze eraan er binnen enkele maanden weer eentje te beginnen, als het op school iets rustiger wordt. En don't worry, we zijn nog steeds best friends.


December - Skivakantie
December staat in het teken van de examens en de feestdagen, toch is er nog iets anders op mijn lijstje namelijk een vakantie! Van de 26ste december tot de 3de januari ben ik te vinden in Frankrijk op skivakantie. Nou ja, de mensen waarmee ik op reis ga gaan skiƫn. Ik ga lekker relaxen en jammer genoeg ook nog studeren. Want na de kerstvakantie staan er mij wel een paar examens te wachten.
Ook ben ik van plan die vakantie te vloggen en die dan met jullie te delen op mijn website. Lijkt dit jullie wat?


15 opmerkingen:

  1. Hey, leuk dat je dierenzorg wou gaan doen, waarom is het toen niet doorgegaan? Ik ben zelf dierenartsassistente van opleiding maar mocht ik opnieuw voor de keuze staan doe ik ook een meer algemene opleiding. En ja, skivakantie zeker vloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarom het niet is doorgegaan kan je in hier lezen: http://dedotties.blogspot.be/2014/09/een-nieuwe-start.html
      :) Liefs, Laura

      Verwijderen
  2. wat een leuke update om te lezen! Leuke foto's heb je er ook bij geplaatst. Ik wens je een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het goed gaat met je opleiding! :-) Leuke foto's ook.

    xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begrijp dat jij en je vriendin gestopt zijn met het samen bloggen. Een tijd geleden blogde ik ook met een vriendin, maar altijd dat afspreken, artikels checken, overeenkomen met de lay-out, ... het werd ons wat teveel. We hebben nu elk onze eigen blog.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh mooie vooruitzichten! Ik hoop dat ik dit jaar ook kan gaan skien... knieproblemen :-( En ik woon op 45 minuten van een skigebied, dus dat is ECHT frustrerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat het met je opleiding goed gaat! En wat gaaf dat jullie bijna op vakantie gaan, woehoe! Haha. Wel logisch wat je zegt over bloggen met iemand anders. Joh, wie weet. Ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zo update te lezen! en wat leuk dat je binnenkort op vakantie gaat! lijkt me echt heerlijk!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke update zeg!!! :) en op ski vakantie leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijn vooruitzicht dat je naar Frankrijk gaat! En dat je gaat vloggen zou helemaal super zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heerlijk dat het goed gaat met je opleiding, geniet maar heerlijk van je aankomende vakantie, je hebt het dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, nou je hebt in ieder geval wat leuks om naar toe te leven.. en zo snel al :D geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te lezen dat alles goed gaat met je opleiding. Tof dat je binnenkort op skivakantie gaat. Alvast veel plezier, en vloggen is een goed idee x

    BeantwoordenVerwijderen