maandag 15 december 2014

Mobile Diary: December #2


We kunnen aan de week beginnen voor de kerstvakantie! Maar toch eerst nog een terugblik op mijn afgelopen weekje. Zo was ik meerde keren thuis door stakingen en een lesvrije dag, bezocht ik het justitiepaleis van Brussel en ging ik naar The Hobbit Marathon.


Maandag was het staking van het openbaar vervoer in Belgiƫ en was naar school gaan dus uitgesloten. Thuisblijven dus maar en de dag beginnen met een lekkere bananen smoothie!


Cesaer-kipwrap voor lunch op dinsdag.


Tembo, ik en een pakje M&M's tijdens het studeren.


Ons hondje douchy die met mijn tweede papa tv kijkt.


Donderdag had ik geen les en was dus weer een dagje thuis. Een lekkere, comfy outfit dan maar!


Vanaf vrijdag kon ik Stilaan beginnen af te tellen naar de skivakantie.



Vrijdagochtend bracht ik samen met de andere studenten een bezoek aan het justitiepaleis van Brussel.


Zondag had ik de ultieme hobbit-ervaring, want ik ging naar de Hobbit marathon in de kinepolis cinema met mijn jongste broer. Jammer genoeg hadden we niet de beste plaatsen -zoals je kunt zien met de vuilbakken- maar gelukkig kwamen de mensen achter ons niet opdagen en konden we dus een rijtje hoger plaats nemen. De vuilbakken waren dan een heel klein beetje voor de ondertiteling, maar gelukkig is mijn Engels goed genoeg, dat ik meestal toch de ondertiteling niet volg.

17 opmerkingen:

  1. Ohh wat een heerlijk vooruitzicht die skivakantie!
    Ook stiekem wel fijn, die staking hihi. Lekker even thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's heb je allemaal gemaakt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn overzicht! heerlijk dat je binnenkort op vakantie gaat!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere hapjes zie ik ^^ Meh, waarom zetten ze nu die vuilnisbakken zo voor het scherm -_-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk skyvakantie vooruitzicht Ik snap niet waarom ze vuilnisbakken midden in de bioscoop zetten! Zo vervelend, als ze voor het scherm zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bananen smoothie klinkt lekker! Leuke foto's van je week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vooruitzichten! Ik hoop dat ik ook snel kan gaan skien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah wat ontzettend tof dat je naar de Hobbit-marathon bent geweest. Heb ik ook nog over getwijfeld haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Heerlijk, zo'n comfy outfit wanneer je lekker een dagje thuis blijft. Bij mij komt dan ook standaard mijn fleece huispak tevoorschijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke foto's! Veel plezier alvast op je skivakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, ik ben de dag vandaag ook begonnen met een bananensmoothie. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dqt is super lekker zo smoothie's. En wat een leuke vooruitzicht ....! Geniet der dan maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! Tof zo'n Hobbit marathon, lijkt mij ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, leuk dat je de film al hebt gezien! Ik moet nog xD

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat stom van die vuilbakken zeg! Gelukkig konden jullie nog een plaatsje hoger gaan zitten. Klopt het dat je nu parking moet betalen aan de Kinepolis? x

    BeantwoordenVerwijderen