zondag 7 december 2014

Mobile Diary: December #1


Een weekje voorbij en dus opnieuw tijd voor een Mobile Diary! Deze week kreeg ik onverwacht bezoek thuis, kocht ik een nieuwe blender, ging ik lunchen met een vriendin, stond studeren centraal en ging ik op zaterdag naar de kerstmarkt in Brussel.


Maandag was ik thuis en kreeg ik bezoek van dit lieverdje. Ik heb vier katten die binnen en buiten kunnen door een kattenluikje en opeens stond er op maandagochtend dit baasje binnen. Hij leek al wat ouder en had maar een oogje dus ik kreeg het maar niet over mijn hart om hem gewoon buiten te zetten. Dus heb ik hem eten gegeven, wat hij meteen ook op at, en uiteindelijk is hij vanzelf weer op pad gegaan. 


Ik downloadde, omdat het moest van mijn laptop, windows 8.1 en dit duurde zo een anderhalf uur voor alles geïnstalleerd was. Dat had ik niet meteen zien aankomen en liep dus die avond een beetje achter met het studeren. 


Omdat mijn vorige blender vloeistof lekte kocht ik een nieuwe in de Action. Wat makkelijk is aan deze blender is dat je de beker ook meteen kan meenemen. En hij is roos, do I need to say more?


Knuffelmomentje met Tembo.


Vrijdagmiddag ging ik lunchen met een vriendin. We kozen een klein restaurantje dat ons werd aangeraden door andere studenten en wauw, wat was dit de moeite zeg. Heel prijselijk en super lekker! 


Na het lunchen ging ik met diezelfde vriendin studeren op mijn vorige hoge school.


Met een achttal vrienden gingen we op zaterdagavond naar de kerstmarkt in Brussel. Daar dronken zij enkele jenevertjes en gingen we samen op het reuzerad. Jammer genoeg geeft de foto niet zoveel prijs, maar wat een prachtig uitzicht had je zeg! We hadden ook net het geluk om helemaal bovenaan te blijven stilstaan!


En op zondag kroop ik opnieuw achter mijn boeken en typte ik dit artikeltje.

19 opmerkingen:

  1. Leuke foto's Laura! Die lunch ziet er lekker uit zeg, wat een mega hamburger. Naar de kerstmarkt in Brussel wil ik ook nog gaan deze maand :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's Laura! Die lunch ziet er lekker uit zeg, wat een mega hamburger. Naar de kerstmarkt in Brussel wil ik ook nog gaan deze maand :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, zo een onverwachte gast in de keuken...ik denk dat hij koud en hongerig was en met zijn volle buikje er weer even tegen kon, lief van je dat je hem wat te eten hebt gegeven...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ja dat dacht ik ook. Ach, ik zou het zelfs helemaal niet zo erg vinden moest hij nog eens terugkomen.

      Verwijderen
  4. Hele leuke foto's! Dat eten ziet er echt heerlijk uit, jum!

    xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf, die kerstmarkt! Leuke foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er allemaal erg leuk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! De kerstmarkt in Brussel ziet er echt tof uit. Ik was dit weekend naar de kerstmarkt in Dresden. Daar had je echter niet zo'n reuzenrad! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een huge hamburger haha. En arm katje, hij ziet er eigenlijk niet zo goed uit :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's! De kerstmarkt in Brussel ziet er onwijs gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! En wat tof dat je naar Brussel bent geweest, ik vind dat echt een leuke stad, met de kerstmarkt zal het er helemaal gezellig zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuek foto's! Wat lief dat je die kat verzorgd hebt. Arme poes :-( Leuk ook, op 't reuzenrad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Die hamburger ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's allemaal! Wat grappig dat die kat zomaar binnenkwam! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw, die burger ziet er heerlijk uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke foto's! Vooral de foto van het knuffelmomentje met Tembo. Zo lief<3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh die kerstmarkt in Brussel ziet er gezellig uit. Ik ga wel altijd naar de kerstmarkt in Leuven en ik ben wel in Antwerpen geweest. Maar nog nooit in Brussel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's, ben wel benieuwd geworden naar de blender! X

    BeantwoordenVerwijderen