zondag 30 november 2014

Mobile Diary: November #4


Mijn Mobile Diary van de vierde en laatste week van november! Deze week ronde ik projectweek af, bracht ik bezoekjes aan verschillende winkels, ging ik naar de expo van Meunier, vierde ik mijn 20ste verjaardag en nog veel meer!


In mijn vorige Dairy konden jullie lezen dat ik projectweek had op school. Van dit project moesten we maandag een presentatie geven en wonnen hiermee ook de eerste prijs van leukste evenement!


Woensdag ging ik naar de action waar ik dit leuke setje meenam. De geur vind ik al positief en nu ben ik erg nieuwsgierig naar de werking.


Mijn lieve Douchy'tje in haar mandje.


Wat ik eerste doe als ik thuiskom is mijn geurkaarsen laten branden. Omdat mijn voorraad bijna op was ging ik naar de Ikea op donderdagavond. Sinds kort is er ook een geurkaars te koop met poederkwast geur, leuk toch?


Een van de laatste foto's als 19-jarige, want op vrijdag 28-11 werd ik 20!


Er was een expo van de schilder/beeldhouwer Meunier in de gallerij in Brussel waar ik een bezoekje aan bracht.


Met beste vriendin Julie in Brussel waar we studeren. Brussel is altijd druk, maar heeft toch ook mooie plekjes. Check dat uitzicht maar eens.


Op zaterdag haalden we de kerstboom opnieuw tevoorschijn en ging ik shoppen in de namiddag.


Op zondag kreeg ik familiebezoek en ging ik in de namiddag met enkele vrienden de nieuwe Hunger Games kijken. Achteraf gingen we ook nog een hapje eten en iets drinken.

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje van de Action. Oeh ik ben ook dol op geurkaarsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog van harte gefeliciteerd! ben erg benieuwd naar dat setje van de action ziet er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hier komt binnenkort zeker en vast een review van online!

      Verwijderen
  3. Wat een mooi versierde boom! echt mijn smaak :) Leuke diary!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een lief hondje zeg! Heerlijk, ik ben ook zo gek op geurkaarsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief hondje heb je! Leuk dat je kerstboom er al staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omg! De geurkaarsen! Haven!!!

    www.inspireyourlifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat tof dat je in Brussel studeert, lijkt me een prachtige stad :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de verjaardagswensen! Het heeft inderdaad wel zijn mooie plekjes.

      Verwijderen
  8. Aaaah ik wil ook alvast de kerstboom opzetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk dat de tijd van geurkaarsjes weer volop aangebroken is...dat is een van de geneugten van de donkere maanden vind ik zelf...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je je kerstboom al op hebt staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een te gekke foto's en nog van harte gefeliciteerd! En je kerstboom, pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeeeeeeeh, Douchy is een cutie pie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah, wat een super lief hondje! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Xoxo
    Dascha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's! De kerstboom is prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk overzicht! erg leuk de kerstboom ook!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hé, dat setje van de Action heb ik ook. Heb het gekocht voor mijn nicht :) Mooie kerstboom! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een kaars met poederkwast geur? Haha, die moet ik ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen