vrijdag 13 juni 2014

FOTD met het MUA palette


Ik heb er lang op zitten wachten, maar eindelijk is MUA ook te koop bij mijn kruidvat in de buurt! Ik heb meteen een nagellakje en het Undressed oogschaduw palette meegenomen, en was vooral benieuwd naar dat laatste.Vandaag laat ik de eerste look zien die ik maak met het MUA palette.

(special thanks aan Tembo om me te helpen met producten te tonen *lach*)

Voor deze look gebruik ik:
- Essence oogschaduw basis
- Essence XXXL longlasting lipgloss: 05 Velvet Rose
- L'Oréal Waterproof mascara: Lash architecte
- MUA oogschaduw palette: Undressed

Omdat het warm is buiten gebruik ik geen BB cream, foundation, poeder of dergelijke voor mijn gezicht. Ik heb door het lieve zonnetje al een mooi bruin kleurtje gekregen, dus is het niet echt nodig. Daarom doe ik enkel mijn ogen en lippen.


De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn aangeduid in volgorde. De 1ste kleur gebruik ik als basislaag, waarbij ik lichtjes helemaal over de oogschaduw basis ga. Van in mijn binnenste ooghoek tot net iets over het midden, en niet hoger als de arcadeboog gebruik ik de tweede kleur. Met de donker blauwe kleur (nr3) begin ik waar de goude kleur is geëindigd tot in mijn buitenste ooghoek. Ook ga ik lichtjes over mijn arcadeboog. Omdat ik achteraf niet zo tevreden was met de donker blauwe kleur, ben ik er nog eens met het nummertje vier, een lichtblauwe kleur, overgegaan. Het blauw werd toen een soort mooi metallic-achtige kleur. Ook blende ik lichtjes de lichtblauwe kleur wat onder mijn oog op de waterlijn, tot in het midden.


Wat mij betreft heeft het palette een uitstekende pigmentatie, zeker voor de prijs van €5,99.  Ook zijn alle oogschaduws in het palette, kleurtjes dat je makkelijk dagelijks kan gebruiken. Het zijn nu eenmaal allemaal mooie simpele en zachte kleuren waar je heel veel verschillende combinaties mee kan maken.


Alhoewel ik mijn haar vaak vervloek omdat het steeds zo krullend moet zijn (en ik zeker 20min met de haardroger bezig moet zijn om het een beetje stijl te krijgen) geeft het in de zomer wel wat een leuk, beachy waves effect. Dus besloot ik mijn haar niet te drogen. Op mijn lippen breng ik nog de lipgloss van Essence aan en voilà ik ben klaar.





QuoteThere are two kinds of people in your life, people that are there to pick you up and people who are there to push you down. In the end, you're going to thank them both.

26 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan! En je haar zit super zo! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het nog niet gekocht (de enigste Kruidvat die MUA producten heeft is way te ver) maar wauw wat zijn de kleuren mooi! En wauw, je hebt een hele mooie huid eigenlijk heb je geen foundation etc. nodig en ach meid wat heb je mooie beachy waves (ze zijn zo mooi).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het toch fijne paletten van MUA! Mooie look heb je ermee gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi palette is het. Ik kan niet wachten tot een Kruidvat bij mij in de buurt MUA gaat verkopen. Dan ga ik gelijk inslaan. Mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh liefe foto van Tembo ♡ leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke look, je kunt echt van alles met het palette, heb hem ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog geen MUA tegengekomen hier in Gent :( ben ook heel nieuwsgierig naar hun oogschaduwpalettes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie look zeg! Ik heb dit palette zelf nog niet kunnen bemachtigen maar de kleuren spreken me wel erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan en wat een mooie kleurtjes! Leuk palette, staat ook nog op mijn verlanglijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie look en het past ook heel goed bij je top of kleedje. En ik heb dezelfde ketting in goud :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige ooglook heb je gemaakt!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahaha, die foto met Tembo: hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aah leuke foto met je kat! En mooie look heb je ermee gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh, wauw, wat een prachtige look heb je gemaakt! Dat doe je echt onwijs knap :) . Ik vind het wel een beetje zeemeermin-achtig. Echt heel erg mooi gedaan! Ik denk er ook echt over om dit palette te kopen :) .

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Wat een mooie kleuren. Mua is echt wel een aanwinst in kruidvat he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhhhhh, je ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie palette! Ik wil binnenkort eens wat aanschaffen van MUA

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie look heb je gemaakt! En een prachtig palette :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw!!!...Ik moet gelijk aan de mooie kleuren van een pauw denken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie look! Ik kan bijna niet meer zonder oogschaduw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een mooie look heb je gemaakt! Ik wil het pallet heel graag kopen maar het is steeds uitverkocht, nog even wachten dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het Undressed palet van MUA is echt een topper he, ik ben er ook echt dol op :)!

    BeantwoordenVerwijderen