zondag 24 november 2013

Coconut masker van H&M


Een tijdje terug kwam ik in de H&M gezichtsmaskers tegen. Ik wist niet dat ze dit in de H&M ook verkochten en wou er zeker eentje uitproberen. Omdat ik helemaal gek ben op de geur van cocos, zowel in de zomer als in de winter, nam ik zonder twijfel het coconut masker mee.



Wat de beschrijving zegt:

Ontspan en geniet van de reinigende werking van dit kokosmasker voor een exotisch gevoel. Met vochtinbrengende en beschermende kokos- en sheaboter. Reinig je gezicht, breng het masker gelijkmatig aan op het gezicht en de hals en vermijd de ogen en lippen. Na 10-15 minuten spoel je het masker af met warm water en dep je je gezicht droog. Test op irritatie voor gebruik. Alleen voor uitwendig gebruik.


In de geur herken je duidelijk de geur van coconut, ook ruik ik nog een andere geur die ik niet meteen kan thuisbrengen. Wel ruikt het niet verkeerd, dus de geur is al zeker een pluspunt. De crème heeft een stevige textuur en is makkelijk smeerbaar. Toen ik de crème helemaal op mijn gezicht had gesmeerd, voelde ik het na een tijdje wel trekken aan mijn huid. Dit vond ik niet echt onaangenaam en zag ik als teken dat het werkte.


Mijn routine is, nadat ik het maskertje heb opgehad voor 10-15min, ik ga douchen. Onder de douche spoel ik het dan met lauwwarm water eraf. Achteraf voelde ik wel dat mijn huid gehydrateerd was. Ik had voor het maskertje alleen mijn gezicht gereinigd met een reinigingsdoekje. Dus was het wel duidelijk dat het masker mijn huid wat zachter had gemaakt. 

Toch is het niet een wauw-maskertje. Of ik het opnieuw zou kopen? Niet echt. Alhoewel ik wel een paar andere maskertjes van de H&M wil proberen met andere geuren. De prijs van dit masker was €1,95.

Quote: Be proud of who you are. After all, nobody can take your place as you.


24 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een fijn maskertje als je je huid alleen even wat wil opfrissen, maar erg bijzonder lijkt hij mij ook niet. Fijne review heb je er van gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebben ze veel verschillende geuren van dit masker? Lijkt me leuk om er eens een uit te proberen :) wist ook niet dat ze dit bij H&M verkochten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n maskertjes zijn altijd wel eens fijn om te relaxen :) En cocos ruikt altijd heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me fijn! XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me lekker, maar ook weer niet goed genoeg om te kopen ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne review! Het masker lijkt me inderdaad niet wow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De geur lijkt me wel leuk, maar als de werking niet zo super is zou ik hem ook niet opnieuw kopen.
    Misschien dat andere geurtjes beter werken ^^

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed, ik hou jammer genoeg niet van kokos! :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dit maskertje zou ik zelf wel willen proberen, kokos is zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben dol op kokos! Jammer dat het maskertje alleen niet veel bijzonders is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag het ook al liggen en was er ook al benieuwd naar. Deze review is daarom superhandig! Klinkt erg lekker! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het ook altijd het leukst om allerlei verschillende maskertjes te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt oke, maar niet overdonderend. Zelf gebruik ik een keer per week een kleimasker en een keer per week een pompoenmasker.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb dit masker ook uitgetest en was niet echt onder de indruk. Vond het nogal chemisch ruiken, hoewel ik normaal ook érg van kokosgeur houd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben ook nooit zo'n mega fan van de maskertjes van de H&M

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk geschreven,
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wist niet dat ze ook maskertjes hadden! Op zich wel grappig om te proberen, maar het is niet dat ik heb nu heel graag wil hebben. x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn review! Ben gek op kokos geurtjes en zou het anders zo gekocht hebben, nu ga ik er geen geld aan verspillen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lijkt me een tof maskertje! Ik hou van kokos ! x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hou van kokos! Heerlijk ga deze ook halen :).

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen